Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Pokud se s objednávkou objeví jakýkoliv problém, společně ho vyřešíme rychle a s respektem.
Pokud zjistíte vadu materiálu nebo zpracování, můžete zboží reklamovat do 30 dnů od nákupu. Reklamovat lze pouze nenošené a neprané zboží.
Pokud vám nesedí velikost nebo si přejete jiný typ produktu, nabízíme výměnu za jinou velikost nebo jiný model ve stejné hodnotě. Zboží musí být nepoškozené, nenošené a v původním obalu. Výměnu nelze provést u produktů šitých na míru.
Zboží zakoupené online můžete vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky, pokud nebyl narušen obal. To znamená, že je neporušená ochranná nálepka a hedvábný papír uvnitř nebyl otevřen. V takovém případě lze vrátit jakýkoliv produkt – podprsenku, kalhotky i podvazkový pás. Vrátit nelze pouze zboží šité na míru podle individuálních požadavků.
Každý kousek EFIR vzniká s péčí a úmyslem, aby vám dlouho dělal radost. Pokud se přesto objeví problém, vyřešíme ho férově a s ohledem na vás.
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost..